مصاحبه آرشیو خبر ها
خدیرا : ایتالیا خوب است ولی اسپانیا من را تحت تاثیر قرار می دهد

خدیرا : ایتالیا خوب است ولی اسپانیا من را تحت تاثیر قرار می دهد

سامی خدیرا، مهره آلمانی یوونتوس که احتمال حضور نداشتن او در لیست این تیم برای فصل آینده بسیار زیاد است در یک گفت و گوی غیر رسمی با هواداران شرکت کرد و به سوالاتی پاسخ داد.

 

برگشت به اسپانیا

 

این سوال آسانی نیست، من یک آلمانی هستم و برای من زمانی که به آلمان برگردم خوشایند خواهد بود، اما در ایتالیا نیز احساس خوبی دارم، همه چیز اینجا خوب است، کشور زیبا، با خوراک های عالی و انسان های مهربان و خوب اما کشوری که مرا تحت تاثیر قرار می دهد، اسپانیاست. برای پنج سال آنجا زندگی کردم و افراد فوق العاده ای را در آنجا ملاقات کردم و شناختم، فرهنگ، خوراک های عالی و امیدوارم که همچنان فرصتی برای زندگی کردن در آن کشور را داشته باشم، واقعا کشور فوق العاده ست و خیلی خوش شانس هستم که فرصت زندگی در آن کشور را داشتم.

 

ایتالیایی صحبت کردن

 

نمی توانم مانند کسی که در ایتالیا متولد شده ایتالیایی صحبت کنم اما مطمئنا ایتالیایی من به اندازه کافی خوب است و من می توانم مستقیما با شما به این زبان صحبت کنم، تقریبا همه چیز را می دانم اما خب نمی توان به راحتی صحبت کنم، هر روز در حال اموزش هستم، هنگام دیدن تلویزیون و خواندن اخبار می توانم بگویم که می توانم به اندازه کافی متوجه شوم.

 

وقت آزاد

 

بیشتر مراقب سلامتی خودم هستم و در خانه هم تمرین می کنم و بیشتر زمان آزاد ام را وقف سلامتی و توجه به زندگی شخصی ام می کنم. البته طبیعی ست که به بیرون رفتن و گذراندن زمان با دوستان و خوردن یک فنجان قهوه و یا گوش دادن موسیقی نیز علاقه دارم اما بیشتر استراحت می کنم، در حال حاضر یک تفریح دلخواه دیگر را دارم و آن نواختن پیانوست، هر چند که خیلی ماهر نیستم اما باعث میشود احساس بهتری داشته باشم، در هر زمینه جدید اگر بتوانم چیزی یاد بگیرم خوشحال میشوم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: